Gyakori kérdések

Itt található minden olyan kérdés amelyet vendégeink, érdeklődőink tettek fel a szalonunkkal és a szolgáltatásinkkal kapcsolatban!
Természetesen további kérdéseivel forduljon bátran szalonunk munkatársaihoz!
 

1. Mindig szükséges bejelentkezni?
A bejelentkezés legtöbbször megkönnyíti a dolgunkat, hogy tudjunk számolni Önnel. Nyitvatartási időn belül sokszor van olyan szabad időpont amit az "utcáról beesve" is el lehet foglalni, de ez kiszámíthatatlan. Elkerülve így a várakozást, vagy az esetleges felesleges utazást minden esetben ajánljuk a bejelentkezést vendégeinknek.
2. Hétvégén is nyitva vannak?
Hétvégén legtöbbször nem vagyunk nyitva, havonta 1 szombaton szoktunk dolgozni, de persze különleges alkalmakkor (pl. esküvő) szoktunk kivételeket tenni.
Kérjük erről érdeklődjön telefonon!
3. Hol tudok parkolni?
Vendégeinknek az utcán van lehetőségük parkolni, de az sajnos a legtöbb időpontban fizetős! Erre figyeljenek oda, mert szigorúan büntetnek!
4. A bőrgyógyászhoz, illetve a kozmetikushoz is ezen a számon kell bejelentkezni?
Nem, ők a szalonunkon belül, de külön üzemelnek, így az egyszerűség kedvéért hozzájuk másik számon lehet bejelentkezni. Az elérhetőségükről a honlapjukon lehet érdeklődni.
Német Bőrgyógyászati Intézet: www.koromgomba.com
Kozmetika: www.beautykozmetika.hu
5. Mi a helyzet, ha le szeretném mondani az alkalmamat?
Amennyiben nem tud megjelenni a megbeszélt időpontban, úgy kérjük legalább 24 órával a megbeszélt időpont előtt jelezze azt a számunkra. 24 órán belüli lemondás esetén a kezelés 50%-át szükséges kifizetni.
6. Rendeltem ajándékkártyát a barátnőmnek, mikor kapom meg?
Ha személyes átvétel mellett döntött, akkor a megrendelés visszaigazolását követően küldünk Önnek egy mintát, illetve megadunk pár időpontot amikor át lehet venni!
Ha a postai átvételt választotta, akkor pedig az ajándék árának befizetése után rögtön postázzuk.
Elérhetőségeink
1016 Budapest,
Aladár utca 15 - Zsolt utca 4 fszt. 3-4
+36 30 886 38 16
+36 1 787 0380
Készítette: ELUX